Marius & Antonela



Totul a inceput in vara anului 2006 cand l-am vazut pentru prima data impreuna cu sotul surorii mele(Raul).Ei au fost colegi si prieteni atat in liceu cat si in facultate. Mi-a atras privirea,dar nu putea fi nimic, deoarece urma sa plece.S-a intors doar in decembrie 2006.In 27 decembrie ne-am intalnit "din greseala'' la Raul acasa ( o greseala pusa la cale de mine si Raul).Am avut ocazia sa-l cunosc mai bine. Anul Nou, care urma sa vina in cateva zile, ne-a gasit despartiti, fiecare avand planificat altceva.
Povestea noastra de iubire incepe din 3 ianuarie 2007 cand la insistentele lui am acceptat sa cinam impreuna pe malul lacului Gilau.Din acel moment nu a trecut o zi fara sa fim impreuna,si sa ne bucuram unul de altul.
Deja suntem mari. Am implinit 3 anisori in ianuarie. A trecut atat de repede timpul, dar a fost cea mai frumoasa perioada din viata noastra.
Anul acesta va fi marele eveniment.Am fost ceruta in casatorie anul trecut de ziua mea( cea mai romantica cerere in casatorie din cate am auzit) si am spus hotarata DAAA!!!




























































Trimiteți un comentariu

Search

Despre noi

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Romania
photographers

Arhivă blog

Copyright © Red Photography. All rights reserved

Persoane interesate

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP